Sunday, August 12, 2007

moi moi!
tahtsin vaid öelda, et olen elus:D ses suhtes, et mul pole siin korralikku netiühendust, praegugi istun mingis kohvikus. aga muidu, tampere on kiva ja üldse on siin väga pro. olen leidnud palju uusi tuttavaid, kõige hullemad peoloomad on vaieldamatult šotlased. aga muidu on meil väga rahvusvaheline seltskond siin. inimesi on hispaaniast, itaaliast, slovakkiast, tšehhist, venemaalt, mosambiigist, usast jne.
soome keele kursus on minu jaoks praegu väga lihtne, sest see on nii algtasemel. niiet, ma praktiliselt lihtsalt puhkan siin. aga loengud on jõle mõnusad, meie õpetaja on mingisugune skaudijuht, niiet teeme palju mänge ja igasugu vigureid loengutes, näiteks laulame soome laule ja mängime bingot:D

oleme palju ringi ka rännanud siin, näiteks käisime ühel vabaõhuetendusel, siis ühes nö national park'is (mis muide oli väga mannetu meie rocca al mare kõrval), reedel oli meil kõva saunapidu ja homme lähme terveks päevaks turkku. loodan seal aidsi kohata.

pilte ma praegu veel panna ei saa, loodame, et järgm nädal saan endale neti ka ühikasse, siis on parem laadida ja üldse suhelda.

siiski üks grupipilt saunapeolt:

(see tumedate juustega tsikk minu kõrval on see, kellega suhtlen ma siin hetkel kõige rohkem, see on üks nendest hulludest šotlastest, nimeks on tal anna:D)

No comments: