Tuesday, May 1, 2007

Esimene mai, aiaiai.

Kuidagi tuikab see pea. Kuiv seadus, my ass. Mul on tunne, et eile joodi igal pool väga palju. Zavis oli üle aegade väga väga lõbus. Sai hävitatud liitrite kaupa jooki, tantsitud ja lauldud. Mul on nii kuradi hea meel, et viimasel ajal olen endale sõpruskonda palju uusi inimesi saanud. Nalja on viimasel ajal väga palju saanud. Kahju on, kui nad nüüd varsti Eesti ja minu maha jätavad ja edasi põrutavad. Olen nendega juba nii ära harjunud. Aga ehk kohtume veel. Mõnega kindlasti. Peab lihtsalt.

Tänase päeva olen veetnud YouTube'is. Vaadanud Ellen'i show'd ja irvitanud. See osa Meryl Streep'iga on nii hea. Streep on üks mu lemmiknäitlejatest. Suurepärane!



Ja mul on endiselt täielik vastumeelsus töö, kooli ja akadeemilisuse vastu. Loodan pidevalt, et see läheb üle, aga.. What's wrong with me???

No comments: