Thursday, May 10, 2007

Selle asemel, et tööd teha.

1. kirjuta kolm fakti oma väljanägemisest praegusel hetkel
Selline nägu on peas, nagu oleks öö otsa pidu pannud. Juuksed on sassis. Erinevatest paaridest sokid on jalas.

2. mida sa näed oma vasakul pool
Seina, kollast seina. Pragu on sees.

3. mis laulu sa viimasena kuulsid
Hmm.. Katri ja Kati laulsid mulle. Ei kommenteeri.

4. ütle üks tegevus, mida oskad suurepäraselt teha
Pidu panna. Tahaks arvata, et trummi ka mängida.

5. mida sa ei oska teha?
Rahadega arvestada ja 'ei' öelda.

6. kõige imelikum asi, mida oled teinud
Tahtnud koera voodilinaga aknast sisse tõsta. Mu koer kaalub umbes 30 kilo, ma pakun.

7. kui valiksid uue ameti, siis kes sa oleksid?
Näitleja äkki.

8. kui saaksid valida omale saba, millise valiksid?
Sellise, mis sobiks mu silmavärviga.

9. sinu kolm pahet
Palju sigarette, siidrit ja luuserdamist.

10. kas me tegelikus elus oleme kohtunud?
Kindlasti, kui mitte mujal, siis Zavoodis küll.

11. tunnista midagi üles
Tegelikult ma ei tea, kes sa oled.

No comments: