Wednesday, May 9, 2007

ZAVOODIS POLE ENAM PILJARDILAUDA:O
Njah, nüüd on seal selle asemel lauajalgpall. Naljakas oli vaadata inimeste esimest reaktsiooni, kui nad seda märkasid. Oli imestust, oli nördimust. Päris naljakas, nüüd on tagumises ruumis palju rohkem pinda, aga samas, kui Zav on puupüsti täis, siis pole rahval enam kuhugi oma riideid panna. Aga äkki harjutakse ära. Ootame-vaatame.

Eile sai ikka palju nalja. Sai jälle Raatuses ühel peol viibitud. Nagu juba tradistiooniks on muutunud, ajas sellegi peo Falck lõpuks laiali. Aga polnd hullu, Zavood ootas meid. Raatusest veel niipalju, et vähemalt nüüd ma tean, et Katril pole nähtamatut sõpra. Ta on täitsa olemas ja täitsa armas.

Aga ega siis Zavoodis ainult ühe joogiga piirduta ja ajaks, mil ma koju jõudsin, oli juba suurepärane lõbusus saavutatud. Ja minge metsa, mis öö mul oli:P Saate aru, selle asemel, et oma tuppa magama minna, heitsin ma telekatuppa diivanile. Panin teleka käima ja suutsin isegi mingisuguse võileipsi kokku keerata. Ja heitsin siis mõnusalt teleka ette MacGyverit vaatama. Rohkem ei mäleta. Igastahes, öösel mingi kell, kui juba valge oli, ärkasin ma üles ja telekast tulid multikad. Mai saand suurt millestki aru, panin teleka kinni ja magasin edasi. Ja siis!!! Kuulsin, et midagi heliseb. Mõtlesin, et kell vms, aga ei olnud. Siis tõusin ma püsti, läksin teleka juurde, arvatavasti silmad kinni, tegin teleka lahti ja panin uuesti kinni. Ühesõnaga, ma ei tea, mida ma arvasin, aga vist seda, et telekas heliseb ja ma pean ta kinni panema, aga kuna ta oli juba kinni, siis tegin ta lahti ja panin uuesti kinni. Nagu kui haige saab veel olla. Pärast hakkasin mõtlema, et tegelikult helises tavaline telefon. Aga kuna minu toas seda ei ole, siis polnud ma selle helinaga ka harjunud ja noh, mis teha, purjus inimese mõistus võib kah suht omamoodi käituda.

Aga nüüd on käes-jalad tööd täis. Peaks kirjutama kõigepealt Mäetagustesse hiieseminari artikli, siis tegema oma noorteadlaste konverentsi ettekandest artikli, siis tegelema kooliasjadega, mis mingil müstilisel põhjusel ära kaduda ei taga, ükskõik, kui palju ma neid ka edasi ei lükkaks. Ja siis on vaja veel paljudel pidudel nö 'keha teha', ehk kohal olla. Kõigepeal see nädalavah Liivakingul, kus on arvatavasti väga palju rahvast koos. Ja seal saab suitsusauna. mmm. [fakk, just selgus, et Liivakingule minek ei pruugi kindel olla, sest mind sinna viima pidav auto on katki ja ei tea, kas saab korda. Deem, peab teisi võimalusi uurima, kuida sinna saada.] Siis järgm nädalavah läheks Kati ja Katriga Tallinnasse hängima. Sellest järgm nädalavah on Katri ärasaatmispidu ja veel mõni tore üritus:P Ühesõnaga, kõik nädalavahetused on maitea, mis x ajani juba bronnitud ja mai tea, kunas ma kooliasjadega tegelema peaks. Lisaks sellele on tööjuures kah 1. juunil mingi tähtaeg, mis ajaks peaksid mõned asjad tehtud saama. Aga aega on selle kiire asjaga. Tuleb üks päev korraga võtta.

Uuem uudis see ka, et Nora käis juuksuris ja nüüd ta jälle nö õige väljanägemisega. Nummits siuke.

No comments: