Friday, November 16, 2007

Hea uudis:
Saan Tamperre jääda ka kevadsemestriks, niiet juhuuu! Nüüd vaja töö leida, sest stippi mulle kevadeks enam ei anta ja pean hakkama üüri ka maksma. Aga igastahes, hea uudis sellegipoolest.

Halb uudis:
Pidin töö saama ja nagu lubati ka, aga nüüd on need tüübid ära kadunud ja tundub, et mulle jäid vaid tühjad pihud. Siiski ei anna ma alla ja ootan veel natuke:)

Uudis:
Sain oma overall'id täna kätte. Hehe, nö siinne "party uniform". Tšek tis aut:

põhimõtteliselt sellised:


tagant:


aga kantakse nii:


Muidu olen kooliga ametis. Vaja esseid kirjutada ja esmaspäevaks Women' Studies Seminar'iks presentation teha. Busy-busy..

6 comments:

marju said...

ranna, sulle pakuti kosmonaudiametit? v mis uhke cosmoülikond see sul on? väga võimas näeb välja küll.

ranna said...

irw.. ei tegelt kui siinses ülikoolis on mingi sündmus, siis tudengid panevad oma tunked selga. on ka kohe spetsiaalsed 'overall parties', kus kõik neid kannavad. saan nüüd soomlastest aru, veider huumor neil:)

Anonymous said...

tunkepidu!!

siin, kreekas, võetakse pidu tarvis pigem ikka riideid järjest vähemaks ja vähemaks seljast...

Kadri said...

Nii, annan teada, et oleme Käksiga 30ndal novembril, reedel kella 12 paiku juba Helsingis ja lahkume 2. dets kella 21.00se laevaga. Johhaidii!

ranna said...

@mooni: njah, aga meil läheb aina külmemaks ja külmemaks:)

@kadri: super, siis te umbes kella 2 paiku või veits hiljem juba tamperes. väga lahe. mul reedel vaba päeva ka, niiet siis saab midagi toredat välja mõelda.

Maddie said...

aaa niu väk, mismõttes, ei noh palju õnne aga kuna sa siis tartu tuled. :/