Sunday, November 4, 2007

lumine kaamos




Niinii, istun nyyd pyhapäeva pärastl6unal v6i pigem 6htupoolikul ylikooli arvutiklassis ja surfan. Eile sadas siin lund, kuulsin, et Eestis ka. Täna paistis päike, mis on suhteliselt suur haruldus. Läheb aina pimedamaks ja pimedamaks. Ööd on siin t6eliselt mustad. Ja arvuti on rikkis, ei saa filme ka rahus kodus vaadata ega muusikat kuulata. J6le vaikne on ilma arvutita. Hetkel k6lavad mu k6rvu kymnete näppude tekitatud rytmid arvutiklaviatuuridel. K6igil on mingisugune eesmärk: vaja maile kontrollida, uudiseid lugeda, facebook'is surfata, esseid kirjutada jne jne. Nagu ka mul. Blogid loetud, uudised vaadatud, facebook update'itud, inimestega chatitud. Nagu olekski k6ik. Aga samas ei taha yhikasse ka tagasi minna. Mulle ei meeldi vaikus, tahan helisid.

Homme tuleb tegus päev: 1. pean minema arvutiparandusse, mis asub linna teises otsas (ma loodan, et arvuti probleemi saab suhteliselt lihtsalt parandatud ja ma ei pea selleks Eestisse tulema, kuid kardan siiski k6ike hullemat), 2. soome keele tund - peaks s6navara enne 6ppima, 3. women's studies seminar - vaja välitöö kava v6i idee ette näidata, millest mul muidugi 6rna aimugi pole, 3. peale seda oleks vaja l6unatada + juua kohvi annaga, kellel on homme synnipäev, 4. 6htulpoole vaja minna caroline'i juurde, et valmistada anna auks 6htusöök ja kypsetada kook. Niinii. Loodan
homme saada s6na ka tööpostilt, aga ei kujuta ette, kuhu ma kohtumise nendega veel mahutada suudakin.

Aga mis ma yldse vahepeal olen teinud:
1. käisin The Ark kontseril, väga hullumeelne Rootsi glam rock bänd. Kes mäletab eelmise aasta Eurovisiooni, siis seal esindas just see bänd Rootsit. Fännid olid k6ik kokku tulnud ja laulsid täiesti k6rist s6nu kaasa. Mina lyrpisin siidrit ja muigasin. Aga väga hea gig ikkagi.

The most radical thing to do:


2. Siis käisin veel sellisel peol nagu Leimarit:) Väga k6va yritus oli, väga palju rahvast ja sai tohutult tantsitud ja igasugu inimestega suheldud.

3. Paar korda olen j6udnud ka Pinki, aga seal midagi väga p6rutavat just juhtunud pole. Eile oli seal halloweeni pidu, mis tegelikult oli suht mage.

4. Palju k6vem halloweenikas oli klubis nimega Be-bop, kus paljud välistudengid olid end kostymeerinud ja vaeva näinud. Mina muidugi vaeva näha ei viitsinud ja seega esinesin 'jubeda endana':) Pilte kah:





Ma arvan, et lähen teen nyyd m6ned pildid ka 6htusest Tamperest, sest siin on mitu nädalat juba j6ulutuled yleval. Päris ilus on, aga nagu: nii vara!!! Jah, järgimine reede on juba esimene Pikkujoulu-pidu. Palju 6nne:)

No comments: