Friday, November 2, 2007

Sorri lapsed..

Olukord on nutune. Täna andis mu arvuti jällekord otsad. Sama probleem, mis kunagi varem juba, nimelt juhe, mis annab arvutile voolu, kärssas läbi. Arvuti seest tuli põlenud plastmassi haisu ja nüüd töötab mu arvuti vaid aku peal. Niiet mul on umbes tund aega kõik vajalikud asjatoimetused siin ära teha ja siis temaga nägemist öelda. Eriti tore on veel see, et ees on nädalavahetus ja kõik poed/parandused on kinni. Pluss ma juba värisen selle ees, et palju see parandamine siin maksta võib ja kas on üldse võimalik seda asja parandada. Igastahes, jah, sorri lapsed, aga teadmata ajani olen ma virtuaalselt kadunud. Kui mahti saan, üritan ikka ülikooli arvutiklasse kasutada. Aga väga nutune olukord igal juhul. Ilma arvutita ei oska suurt teha. Kogu muusika/filmid/loomulikult orkut ja facebook.. Ahhh, midagi ei saa kätte. Kellegagi ei saa suhelda...

3 comments:

Anonymous said...

oioi... jama lugu küll.
aga loodetavasti saab ikka ruttu korda ja ei tee vaeseks ka.

ranna said...

no ma loodan ka, aga kuidas kurat saab arvuti juhe juba teist korda ära sulada. minu m6istus ei v6ta...

Mari said...

See asi võib maksma minna kuskil 70-100 euri, ma pakun.. aga sa lähed vist juba Eestisse, nagu ma aru sain..
Mul oli arvuti jaanuaris katki (ventilaator), siis läks 64 €. Sitt lugu igatahes. Loodetavasti saad ikka korda nüüd varsti!

Kursaõde Turust