Monday, April 23, 2007

Akadeemiline elu võta hoogu ja siis lendab vastu taevast

Tänane päev tõi kuidagi reaalsusesse tagasi. Kohe kohe pean hakkama tõestama end nii endale kui teistele. Esiteks, neljapäeval toimub siis noorteadlaste konverents "Noorte hääled", kus pean ettekandega esinema. Ettekande teksti oleks vaja veel natuke kõpitseda, pluss teha ilus ja korralik powerpointi esitlus sinna juurde. Loodame, et ma siis teiste ees püksi ei tee ega ära ei minesta.
Ikkagi esimene selline konverents või nii.

Teiseks, 4. mail toimub Kirjandusmuuseumis ka "Rahvusvaheline hiite konverents", mida pean aitama nii korraldada, kui, nagu täna välja tuli, pärast ka ülevaatliku artikli kirjutama, et kes esinesed, mida rääkisid, mis üldse toimus. Lahe on muidugi see, et hiiekonverents kestab mitteametlikult 4.-6. mai, ehk siis nädalavahetusel toimuvad erinevad hiiekohtade ekskursioonid mööda kallist kodumaad. Laupäeva õhtuks jõuatakse näiteks Kunda kanti Lammasmäele, kus pidavat vahva õhtupoolik olema orgunnitud. Niiet super.

Sellest ma parem üldse ei räägi, et seminari 'Biograafiline perspektiiv post/sotsialistlikele ühiskondadele' materjalid ootavad ikka, et ma nad kätte võtaks ja loeks. No ei ole aega, tahtmist ega viitsimist. Ja neid on nii palju. Juba see tekitab vastuolu nad kätte võtta.

Samuti ootavad oma järge seminari 'Pärimus tänapäevases kultuurikommunikatsioonis' artiklid. Ahh, aega on selle kiire asjaga, onju!

Täna olin veel nii tubli, et kirjutasin motivatsioonikirja ära. Vend vaatas üle ja parandas vead. Masendav ikka, kuidas kirjutamisstiil on netindusega muutunud. Nii laisk, et jube. Ei oska enam korrektset formaalset kirja kirjutada.

Igal juhul, tööl on täitsa mõnus istuda ja igasuguseid asju valmis nokitseda. Eriti, kui kõik teised on juba koju läinud ja ma saan mussi kuulata. Last fm Downtempo kanal on väga tšill. Nii ma siis nokitsen nüüd siin.

Kas te teate, et Jeltsin suri ära. Just vaatasin. Vot siis.

1 comment:

kärg said...

kuramus, ma polnud iialgi moelnud variandile, et ta veel elus on..