Sunday, April 22, 2007

ma vihkan pyhap2evi

Nii, lisaks yyratule pohmellile, l2ks mu l2pakas perse. Lihtsalt see masin ei saa enam aru, et tal on juhe taga ja nii t88tab ta ainult akude peal. Homme saab siis j2lle garantiisse kobida. Juhei! Seep2rast pean praegu kasutama teist puutrit, millel pole t2pit2hti. Suht n6me on niimoodi kirjutada. Ja praeguses arvutis pole ka Msn'i. Proovisin istallida, k6ik on okei, kuni ajani, mil peab sisse sign'ima. Siis ta k2sib mul uuema versiooni t6mmata, muidu ei t88ta. Ja kui t6mban uuema versiooni, siis ytleb arvuti, et sorri, aga sinu puuter on nii vilets, et nii k6va versiooni sinna installida ei saa. No t2iesti nokk kinni, saba lahti. 6nneks on olemas WebMessenger. Oi, ma olen ikka liiga suur netis6ltlane.

2 comments:

Anonymous said...

oee, sügav kaastunne...
eriti tore lugu ikka. arvutijamad on ühed ärritavamad jamad üldse, eriti pohmelli olukorras.

head paranemist siis:)

ranna said...

Oi, ma muutun aina tigedamaks. Tuleb v2lja, et Windows 98 ja WebMessenger ei ole just sina peal ja yks yritab teist pidevalt yle trumbata. Minule j22vad aga tyhjad pihud.