Sunday, April 22, 2007

tyypiline pyhap2ev


Your Theme Song is Beautiful Day by U2


"Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away"

You see the beauty in life, especially in ordinary everyday moments. And if you're feeling down, even that seems a little beautiful too.




Ryperaal ei ilmuta endiselt paranemise m2rke.

Kuna kogu mu muusika on l2pparis, siis olin sunnitud v2lja otsima vanad cd-d ja neid kuulama. Ja super, kaks t2ielikku p2rlit on: Cafe Del Mar (Volumen Ocho) ja Smokin Beats: 40 Phat Joints and Smooth Rolling Beats.

T2na on 6htul j2lle "Meister ja Margarita", mis on igavesti nauditavalt tehtud. Ja ma olen kurb, et mul pole MTV'd. Sealt pidi igasugu p6nevaid sarju tulema. Deem, deem, deem.

2 comments:

Edit Talpsepp said...

Nu tere ranna, ma siis lugesin täna ka esimest korda su pisikest blogi. Keep up the good work! Ise viskasin kah sotsiaalse surve mõjul uue postituse üles. Katsun edaspidi hoolsam olla.

kati said...

ja see on vinge, et sa downtempot kuulad:D varsti toon veel sulle:D