Monday, September 3, 2007

Nii nii!
Sain veits mahti ja panin mõned pildid netti. Aadress on siin http://picasaweb.google.com/rannatuul/Tampere. Nautige.

Arvatavasti, kui ma Eestisse tulen, ootab teid ees üllatus. Aga ei ütle, mis see on. Vot.

Neljapäeval lähen ma tööintervjuule, niiet nalja hakkab saama. Kui midagi täpsemat tean, annan teada. Täna oli esimene koolipäev siis. Sel nädalal on mul ainult soome keele elementary courses, niiet väga palju just teha ei ole siin. Ja jälle algas soome keele õppimine tähestiku kordamisega, mis on juba väääga igav minu jaoks. Aga ma loodan, et selles loengus liigume ehk kiiremini edasi, niiet mul ka sellest mingit kasu on.

Aga muidu on siin ikka täielik pidu ja pillerkaar. Iga päev toimub kusagil midagi ja kui ka linna peal midagi ei toimu, siis ühika köögis libistab ikka keegi õlut või mängib kitarri.

Njah, peaks teile rääkima natuke oma ühika köökidest. Meil on korruse peale üks köök, korruseid on kokku neli või viis. Ja inimesed varastavad asju seal. Näiteks minu esimesel nädalal siin jäin ma ilma oma juustust ja üheksast munast, millest ma kaheksa tagasi varastasin. Sel laupäeval läks jalutama aga minu suurepärane pott, mida ma seniajani leida pole suutnud. Ühesõnaga, kõik mitte riknevad asjad tuleb viia oma tuppa ja loota, et külmkapis olevad asjad sind seal järgmine kord ka veel ootavad.

No comments: