Saturday, September 8, 2007

Nii. Nüüd olen siis Tartus tagasi. Mõneks päevaks, arvatavasti tagasi Tamperre esmaspäeval. Teate, veider on tagasi olla. Näiteks eile: sõitsin Tallinn-Tartu bussis ja jäin magama, siis ühel hetkel ärkasin üles ja ei saanud üldse aru, kus ma olen, mis maal ma olen jne ja siis küsisin kõva häälega üle bussi: Where the fuck are we, why are we stopping?? ja inimesed vaatasid mind kui üsna segast inimest. Siis taipasin, et damn, olen Eestis ja kohe-kohe jõuan koju.

Aga jah. Mida olete te teinud Tartu kohaliku transpordiga? Kõik bussid on segamini, enam ei tea, mis bussiga kesklinna saada või tagasi.

Kas te teatsite, et Tamperest Tartusse tulek võttis mul kokku umbes 9 tundi:S Ehk siis 3 tundi Tampere-Helsingi bussis (mis läheb otse sadamasse), siis ootasin laeva pea 1,5 tundi; laevasõit on umbes 2 tundi ja bussi Tallinna tuli mul oodata umbes pool h + 2,5 h bussiga Tartusse siis. Njah, ongi kokku pea 9 tundi. Ja kujutage ette, et teete seda veel kerge krapulaga (: Neljapäeval oli Tamperes suur välistudengite pidu kooliaasta alguse puhul. Muidugi tuli minna ja kella 5ni tantsu lüüa.

Tegelt ma väga ei tahtnud see nädalavahetus Tartusse tulla, aga pilet oli juba ammu ostetud. Nimelt on seal täna üks lahe soomlaste olemine, kuhu mind ka kutsuti. Ja üks inimene, keda tahaks igal võimalusel näha.. Aga täna näen kõiki sõpru siin ja loodan, et see saab super olema. Niiet sõbrad, kohtume õige pea.

No comments: