Thursday, September 13, 2007

oihadoajoufhgs,ösa krdi INTERNET!!!!

Ei, mul ikka veel ei ole seda oma yhikas. Käisin kysimas, öeldi: Sellel nädalal saab, hiljemalt järgmisel nädalal (eriti kuri smaili).. Lubati mingi teatis yhikasse panna, kui v6ib passwordide järgi minna. Sittagi, täna on juba neljapäev ja vaevalt, et reedel keegi midagi liigutada viitsib. Siis terendab juba nädalavahetus silme ees ja k6igil on suht pohh. Yldse on siin Soomes nii, et k6ik muud institutsioonid ja asjad toimivad ideaalselt, välja arvatud TOAS (opiskelija-asuntoja tampereella), mis tegeleb tudengite majutamise ja sellega kaasnevate probleemidega.

Aga pidude-olengute rida siin ei l6ppe. Iga päev on mingis klubis midagi uutele tudengitele. Peab lihtsalt väga targalt valima, sest nagu teada, raha ei kasva puu otsas... (Siinkohal tervitused vanematele:))

Reedel ja laupäeval aga peab välja minema. Reedel on nimelt minu yhikas mehhiko pidu, mida korraldavad ilmselt hispaaniakeelesed tudengid: Bring your own tequila:D ja hiljem kutsus Nadir mind Pinki'i. Tuleb tore 6htu. Ja laupäeval on Caroline'i synnipäevapidu, mis t6otab neelata suht palju raha, kuna on plaanis alguses 'väike' dinner kusagil restos maha pidada ja siis Doris'esse hullama minna. See Doris on päris lahe pubi-ööklubi, niiet tantsimist ja salmiakkit jätkub.

Täna on mu käed aga vääga valusad, kuna eile oli mu esimene djembe-tund. Just, sain siin maili, et yks eriti andekas mees Senegalist 6petab djembe mängimist. Nii seadsin siis eile sammud sinnapoole. Kaasa tuli veel lätlane Lasma, kes oli ka väga huvitet trummitamisest, mis sest, et ta pole kunagi varem mänginud. Aga.. See oli lahe!!! Poolteist tundi erinevaid rytmikombinatsioone, natuke tuima harjutamist, siis jälle koosmängimine, mille vahepeal Ismaela (see on selle musta tyybi nimi) h6ikas: Now you, drum solo! Nii saimegi igayks veel kogu yhtlase p6ristamise käigus ka oma oskusi demonstreerida. Ja jällegi veendusin selles, et minu trummil on ikka eriline k6la. Teiste trummidel oli kuidagi poe-trummi k6la, selline kile, aga kui ma ikka oma trummil bassi löön, siis k6ik tunnevad seda. Järgmine tund saab olema järgmine kolmapäev, niiet see toimub yks kord nädalas. Loodame, et selle aja peale mu käed enam nii valusad pole.

Vahepeal olen vaadanud siin väga palju filme (kuna mul pole internetti), mis mul enne arvutisse t6mmatud olid. Kui keegi pole veel näinud uut Piaffi filmi, soovitan soojalt. (LINK KODULEHELE) See on lihtsalt liiga hea. Eriti koht, kus Piaf ja Marlene Dietrich kohtuvad. Samuti olen lugenud: praegu on käsil Epp Petrone "Minu Ameerika", mis annab päris humoorika ja huvitava sisepilgu USA elule. Kui see teos saab läbi loetud, hakkan aga hoolega lugema uut Harry Potterit. Nimelt on k6ik shotlased selle juba läbi lugenud ja nyyd lubasid raamatu mulle laenata. K6iki eelnevaid Pottereid olen lugenud aga eesti keeles, loodan, et saan ikka tegelastele ja olenditele pihta, et kes kes on.

Aga mul hakkab nälg juba silmanägemist ära v6tma, t6ttan nyyd poodi ja siis yhikasse kokkama. Ja btw, kes kylla tahab tulla, siis teadmiseks, et see nädalavah, mis algab 6. okt lähen ma Tallinnasse (Kotu, mind majutad, eks:))

No comments: